Friday, July 22, 2011

Mat Sabu Balas Kenyataan PDRM (Video)

at 10:41 PM
Hari 2 aku letak video keterangan dari PDRM..semalam, dalam berita, Mat Sabu (MS) pulak balas kenyataan yg diorang buat...jom kite dengar..sedih je muke nengok...


Bile da tengok video ne, rasa kesian plak kat MS ne.smpai kena skru kaki dia..cm mane polis ley kata xkena langgar pon??? so sape yang kita nak percaya sebenarnya ne..ne la politik..semua x nak ngaku salah..semua nak 'A' jeeee..hahahhahahaha

MS kata, memang la pajero 2 xlanggar dia, tapi kereta waja yang kat belakang 2 yang rempuh kepala lutu dia  smpai dia terpelanting madam spiderman terbang...yang pasal kaki dia 2, memang la diorang bawak pegi dekat psakit biasa, tapi lepas xray, dia punye kaki 2 cedera, kena operate..

Dalam video sebelum ne, PDRM ada cakap, diorang akan saman MS sebab reka cerita padahal kena sikit je..tapi dalam video ne, MS pulak dengan bangganya cakap...

"saya takkan teragak2 untuk menyaman pihak polis"

Untuk yang anti politik cam aku ne..x perlu pikir banyak2.tengok je diorang nak gadoh ke, nak saman ke, nak ape ke..janji aku x kaco idop diorang, diorang x kaco idop aku..senang & simple..bila kena undi, undi je.xpon buat undi rosak.senang kn idop...hahahahahahaha

ONLINE SAMBIL DAPAT DUIT..NAK TAHU RAHSIA NYA..
KLIK SINI CEPAT!!! X RUGI PUNYA LA..

2 comments:

jokergurl on July 24, 2011 at 2:59 AM said...

politik oh politik...........kiter tak campur lah hal orang,yang berskru tu pun bkn kaki kiter.lalalalalallaa

eyeknew_chumot on July 24, 2011 at 8:10 AM said...

betul3..stuju! lantah la..kaki dia kan..haha

Post a Comment

 

BILA JEJARI MENARI DI KEYBOARD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting