Friday, July 22, 2011

Jom Dengar Explaination PDRM..No Komen =)

at 3:34 AM
Ok..just nak share video ne..bukan nak menyalahkan sesiapa okey..korang pon taw kan..aku anti politik..semua parti aku x sokong..sebab semua same je.nak cari kesalahan masing2...

pasal BERSIH baru2 ne..pihak pembangkang cakap PDRM guna kekasaran yang melampau..sampai ade yang mati, yang kena langgar, yang kena sembur ngan gas pemedih mata & banyak lagi...so..nak cakap banyak pon x guna..just layan je video ne..aku ambek dekat youtube..semalam dekat berita pon ada...


Daripada video ne..nampak sangat pihak 'sana' yang sangat sangat sangat penipu...PDRM buat kerja je pon.jangan la nak menyalak tak tentu pasal..

Ok2..jangan marah..jap2..cube pikir..kalo rumah kita pencuri masuk..sape yang kite nak kol??Polis kan??btol x..kalo beg duit kita kena ragut, dekat sapa yang kita nak mintak tolong?? polis jugak kan..kalo anak kita hilang..polis jugak yang kita mintak tolong soh cari sampai jumpa kan...

So, senang..jangan la marah sangat dengan polis 2..diorang pon bwat kerja..kalo polis 2 ayah korang, korang nak marah jugak ke.mesti korang cakap dia jalankn tugas je kn..kalo ye pon xsuke puak kerajaan, jangan la polis yang jadi mangsa..diorang buat keje je pon..

Yang xley blah pasal excident 2..terang2an kot..xkena pon..so, pehal??? kadang2 xpaham dengan dunia ne..orang alim yang kita percaya pon bley menipu, apatah lagi orang x brapa nak alim 2..ntah la..

So..kita yang ade akal ne..buat la penilaian betul2..kalo suke kerajaan, xyah la nak maki pembangkang..yang pro-pembangkang xyah la nak menganjing kerajaan..kita dalam negara yang sma..kalo asyik nak cari salah orang laen bila nak aman..

Kesimpulannya, yang mana salah, cakap je dia salah.. yang mana bajet bagus, cakap je dia bajet bagus..yang mana suka wat bangang, cakap je dia bangang..politik..biasa la.kalo kita mengaku salah, nanti orang xnak sokong plak.btol x..haha...

ONLINE SAMBIL DAPAT DUIT..NAK TAHU RAHSIA NYA..
KLIK SINI CEPAT!!! X RUGI PUNYA LA..



2 comments:

Danial Ikhwan Jaafar on July 24, 2011 at 1:46 AM said...

taknak sokong takpe tapi kena ambik tahu jugaklah. keputusan sendiri buat tanpa dipengaruhi mana2 pihak. dan blog ni menarik jugak. heheheh =)

eyeknew_chumot on July 24, 2011 at 8:16 AM said...

betul3..stuju 2!! undi je yang mana yang layak kan..diorang nak gadoh bior le..ade aku kesah?haha...neway, thax :)

Post a Comment

 

BILA JEJARI MENARI DI KEYBOARD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting