Wednesday, May 18, 2011

Tabik Dengan Jawapan Fizz Fairuz

at 5:48 AM

semalam pukul 11 malam..aku tengok Fuhhh..rancangan Awal Ashaari..biasa la, cerita pasal gosip, pasal artsi, so layan je sebab tv laen de cerita bess..


special nya semalam, ada artis jemputan, Nur Kasih punyaa..Fizz Fairuz dengan Shafie..
       


yang tak boleh blah nye..si Awal ne tanya la Fizz Fairuz;


" saya perasan Fizz Fairuz ne tak pernah warna kan rambut kan"


dengan bangga nya dia jawab " sebenarnya, saya bukan tak nak warna rambut tapi saya SEMBAHYANG"
terkedu si pengacara..tergamam da tak tau nak tanya apa dah..haha..tabik la Fizz!!!


untuk pengetahuan si Pengacara yang kacak dan semua orang di luar sana..memang la ada dye yang halal..masalahnya, perbuatan dye rambut 2 BERDOSA dan HARAM di sisi agama.sebab nanti bila amek air sembahyang, air x kena kepala...


sama la kes macam lembu.. lembu memang la halal..tapi kalo kita tak sembelih ikut peraturan agama, akan jadi HARAM jugak..


haram semua orang paham ye.sebab dulu kawan aku pon konfius jugak pasal ne, dia ada tanya ustaz, ustaz cakap macam 2..so, jangan malukan orang Islam dengan cakap yang bukan2 pasne wokey (^__^)

0 comments:

Post a Comment

 

BILA JEJARI MENARI DI KEYBOARD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting