Thursday, March 15, 2012

Sekupang Payah Nak Cari

at 8:31 AM
tengah best2 layan fb..tetiba Amie masuk dlm blik, tanye aku....

Amie:  kakngah..sekupang tu susah nak cari kan
Aku:    kenapa susah plak..senang ja
Amie:  btoi laa..dulu kn, masa Amie skola, cikgu kata..kamu jangan suka membazir duit mak bapak   
            kamu.sekupang pon payah nak cari taw x..
Aku:    ??????????? (tergelak terguling2) hahahahahahhahahahahaaaa
 
Amie:  laaa..kenapa gelak plak..btoi laa..
Aku:    maksud cikgu Amie, nak cari duit 2 susah..nak cari sekupang pon payah, mcm mna nk cari seratus,   
            seribu, sejutaa..susah nak himpun duit bagi byk..bukan nya dia nak habaq kata duit sekupang tu susah 
            nak jumpa..banyak ja duit skupang tu.p tengok kat dlm tabung, dlm beg duit kngah pon banyak..
Amie:  laaa..mana Amie taw.Amie ingatkan duit sekupang tu payah nak cari..hehe
syiling baru vs lama


4 comments:

iLiAiSyAhkaDir on March 15, 2012 at 10:42 AM said...

adik hang leh join ana.. miss mong.. ahah

Amie Najmi on March 17, 2012 at 1:48 AM said...

tu ah psal..mong ji mongji mongji..haha

ZURINA on April 9, 2012 at 7:28 AM said...

hehehe...budak2 jujur...jd apa yg org gtau...dia terima seadanya..;)

eyeknew_chumot on June 26, 2012 at 12:54 AM said...

adek saye memang pndai buat lawak.haha

Post a Comment

 

BILA JEJARI MENARI DI KEYBOARD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting