Thursday, February 9, 2012

Terbaekkkkkkkkkkkkk

at 9:12 PM
Alhamdulillah..masih diberi nikmat untuk menikmati kejayaan sebagai seorang pelajar ^_^

RESULT paling gempak pernah aku dapat seumor idop!!! xterfikir langsung bley dapat cam 2.huhu..syukur..syukur...

dulu time study week, rasa low giler sebab smua subject cam hape ag..siap mesej ayah aku cakap...
'ayah..sory kalo sem ne xdapat dL lagi..susah sangat..'
naseb baek mak ayah paham..depa cakap..xpa,cuba yg terbaek.tawakkal je.yg penting dah usaha sebaek mgkin :)

syukurrrr yaAllah..trima kaseh!!!!!! ada lagi 1 sem utk aku buktikan kat mak ayah aku, aku mmpu brjaya..insyaAllah, aku akn buat sebaek mungkin..just wait n see ^_^

5 comments:

iLiAiSyAhkaDir on February 9, 2012 at 9:24 PM said...

ainu, tahniah atas kejayaan anda, berbangga jua dengan kejayaan anda.. tahniah.. cepat blanje aku makan bebe

Unknown on February 9, 2012 at 10:10 PM said...

hehe..tq ili.ko pon hbat jugak pe..meh r umah sok, ak blnja mkn nsi knuri :)

ecahsha on February 14, 2012 at 7:24 AM said...

wei....dapat result gempak nmpak????congrat....hehehe...aku masih menanti...errrr nasib aku x taw nak dapat apa...

Unknown on February 14, 2012 at 9:17 PM said...

hehe..tq3..naseb je 2.huhu..hg pon msti gmpak pnya la..

ecahsha on February 16, 2012 at 2:02 AM said...

aku x gempak pown....atas pagaq..lepas nyawa2 ikan...hehee

Post a Comment

 

BILA JEJARI MENARI DI KEYBOARD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting