Monday, December 19, 2011

P Solat La Wei..

at 9:56 PM
umor da 20 lebih da..sepatutnya da boley pikir la kn..dari tadika lagi cikgu cakap...
SOLAT ITU TIANG AGAMA..tiang 2 lebih kurang macam tiang rumah la jugak..kalo rumah xde tiang, cam mn dia nak bdiri..kn??kn??

ape aku patot buat erk kalo KAWAN aku terang2an xSOLAT...bajet alim giler la..konon anak ustz, ank ustazah, tapi solat pon x..apa kessssssssssssss~~~

sebab tu la idop hang x tenteram..asyik cari salah orang je.orang pon menyampah tengok hang..hrap muke je cun melecunnnnnnn tapi cm.........................................
jangan sampai dah lumpuh 1 badan, nyawa kat ujung tanduk, baru nak p cari kaen telekung sejadah bagai...sama2 la kita insaf k..aku pon jahat gak, tpi xde la sampai sengaja xmo smbyg kn..INSAFLAH~~

0 comments:

Post a Comment

 

BILA JEJARI MENARI DI KEYBOARD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting