Thursday, August 1, 2013

Insomnia

at 9:45 PM
Pernah dengar pasal insomnia?
Haaa...mai sini cek nak habaq. Insomnia tu maksudnya, xboley tidoq malam. Kalau xboley tidoq siang jadi nama laen, ifobia.haha..
Aku memang selalu kena insomnia. Dulu mak ak cakap sebab aku selalu bangun lambat, matahari dah terpacak pon x bangun2 lagi.hihi..Tapi bila dekat unibesiti, aku bangun awal je, still xboley tdoq malam tu. So, mak ak pon da xboley nk go on dengan dia punya assumption tu.huhu

Semalam, aku try nk tidoq dari pukol 1.30..golek punya golek punya golek, tengok jam dah pukol 2.30. Golek lagi. Guling p kanan, guling p kiri, tgk jam dah pkol3. mak aih..kol bapa ak nk boley tidoq ne.adoyai..Last2 dah nak dekat kol4 ak bangun p buka tv smpai la housemate bangun nk sahoq.dasyat3...
Masa insomnia ne menyerang, ada 2 benda yg paling aku sakittttt hati sgt3..

'Mata mengantuk' tapi 'otak xmaw tidoq'

Dok pikiaq apa xtaw..abeh segala benda ak nk review. kucing beranak la, traweh la, smalam punya soq ak mkn apa, bbuka sok nk mkn apa, kalo bli ayam nk msk ap..tudia...segala bnda nk pkiaq.smpai xboley nk cntrol otak ne.segala doa ak dah baca, tpi still..oh my!!!!

Boley jadi mata panda kalo hari2 mcm ne..sigh..

0 comments:

Post a Comment

 

BILA JEJARI MENARI DI KEYBOARD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting