Thursday, March 10, 2011

Kalo Aku Isap Rokok...

at 4:52 AM
agak2 bes x isap rokok??? mesti la bes kan...
sbb 2 ade org sggup abeskn dwet smata2 nk bli rokok je..hmmmm
dulu ak penah try nk isap..tapi ak da insap lepas ak taw ape kesan2 mrokok ne..meh ak share kn ngan korg..

kesan pertama

 Lidah akan berlubang dekat bahagian depan; sama je saiz ngan mulot kite..asap yang kita sedut dan x abes di buang akan berkumpul pada lubang ne dan akan keluar perlahan2 mase kite tido..tambah2 yg kuat mngeroh 2...makin laju lah die kluor...

kesan kedua

 Lepas lidah berlubang..die akan ke stage yg ke 2 plak...lubang tadi akan tertutup balik...tapi die x akn bersambung sepenuhnya.die akan bwat bentuk cam kaki (cm gmbr sblah ne)..dan stiap mngu..kite terpaksa jelir depan cermin sebab nk potong kuku yg ade kat kaki-lidah 2...kadang2 bile time ujan or sejuk..kite tpaksa pkaikan die stokin..kalo x die kebas and bile makan kite xrase pape..lol??

kesan ketiga

 Yang ne paling trok dalam sjarah dunia..slalo kite dengar..kalo orang mrokok ne, gigi cepat kuning..tapi yg laen cket..gigi yang da sedia kunin and pnoh taik gigi 2 akan bertukar wajah menjadi sebijik penumbuk.jika kita ade total 34 gigi, mknenya, kta akan ade 34 pnumpuk dlm mulot kita..hanya brus gigi khas yang diimport dari Perkampungan orang asli Afrika Selatan je yang bleh digunakan utk gosok gigi cap penumbuk ne

kesan keempat

kesan yang ke empat ne slalo nye di kaitkan dengan orang yang mengandung...taw x knapa doktor mlarang giler ibu mngndung mrokok?? xde makne nye die suke2 nk mlarang..sebab utama nya..rokok 2 bley bgi bad effect kat baby dlm prot 2..taw x ape jdi kt bby 2 nnt? xtaw? hah..tgk gmbor ne...cmfim korg takot nk mrokok smpai bebile!!!


Dipetik dari Harian Songkla: 
Seorang bayi telah dilahirkan dengan cukup sempurna, comel dan puteh di salah sebuah hospital swasta disini. Namun, bayi tersebut dilaporkan mengalami sedikit keajaiban apabila mata yang sepatutnya berada di tmpat biji mata, teah berada di dalam mulot bayi itu sendiri. Menurut doktor yang merawat, ia adalah KESAN DARI SI IBU YANG SUKA MEROKOK.. Wartawan yang kehairanan bersurai dengan penuh tanda tanya..??????????






0 comments:

Post a Comment

 

BILA JEJARI MENARI DI KEYBOARD Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting